Emy ir informācijas sistēma, kas izstrādāta speciāli operatīvajiem dienestiem un citām iestādēm, kas saņem informāciju par notikumiem un koordinē to izpildes procesu. Sistēma nodrošina operatīvā procesa vadību 24/7.
Funkcionalitāte
Zvanu pieņemšana
Statistika un datu analīze
Datu arhīvu veidošana
Elektroniska datu aprite
Kvalitātes kontrole un resursu plānošana
Ģeogrāfiskās informācijas iestrāde sistēmā
Kā darbojas Emy?
- Ziņotājs sniedz informāciju par notikumu. Tālāk notiek notikuma informācijas apstrāde – dispečers saņem un reģistrē informāciju par notikumu. Izsaukuma reģistrēšana – ja saņemtais ziņojums prasa iestādes tālāku rīcību, no tā tiek veidota izsaukuma kartīte atbilstoši izsaukuma veidam.
- Jebkuras sistēmā veiktās darbības tiek reģistrētas, nodrošinot personu datu apstrādes prasības. Sistēma nodrošina brigāžu/ekipāžu sastāva plānošanu (darba laiks, lokācija, specializācija) un statusu maiņu atkarībā no pieejamības, kā arī koordinēt brigādes/ ekipāžas izsaukuma brīdī.
- Sistēma nodrošina apziņošanas mehānismu jeb iespēju sniegt atgriezenisko saiti pieteicējam par izsaukuma izpildi. Ir iespējams veidot jautājumu koku, kuru dispečers/dežurants var izmantot detalizētai informācijas saņemšanai zvana brīdī. Atkarībā no sniegtajām atbildēm, sistēma nosaka notikuma risināšanas prioritāti un atbilstošo uzdevuma izpildītāju.
- Operatīvā vadība un uzraudzība – iespējams sekot līdzi jaunajiem ienākošajiem ziņojumiem un izsaukuma izpildei, kā arī pārraudzīt brigāžu vai ekipāžu pieejamību un statusus. Emy ir iespēja integrēt ar ārējām sistēmām – tiek nodrošināta dažādu saskarņu izstrādi ar trešo pušu sistēmām, lai ikdienā veicamos procesus padarītu maksimāli efektīvus un automātiskus.
- Statistika un datu analīze – iespējams veidot atskaites par saņemtajiem ziņojumiem un izsaukumu izpildi.
Ieguvumi:
- Precīza un operatīva informācija
- Efektīva komunikācija
- Datu drošība
- Laika ietaupījums
- Pārskatāms process un informācijas analīze
- Sadarbība ar citām ārējām sistēmām