Palīdzības dienesta speciālists/-e

Pienākumi:

Uzturēt un nodrošināt kvalitatīvu komunikāciju ar klientiem. 
Konsultēt un apmācīt IS “Ārsta Birojs “sistēmu lietotājus.
Veikt situāciju vai neatbilstību novērtēšanu, risināšanu vai nodošanu izstrādes komandai. 
Attālināti konfigurēt uzņēmuma produktus atbilstoši klientu vajadzībām. 
Vadīt incidentu sistēmā piereģistrētas prasības. 
Gatavot lietotāju un iekšējās darba instrukcijas un apmācību materiālus. 
Nodrošināt klientu apmācības individuāli un grupās.

Prasības:

Vidējā profesionālā izglītība IT jomā vai 1. līmeņa augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība IT vai medicīnas jomā.
Vispārīgas zināšanas par SQL datubāzes vadības sistēmām.
Izpratne par IT risinājumu dzīves cikliem un standartiem.
Pieredze ar IS “Ārsta Birojs” tiks uzskatīta par priekšrocību.
Labas sadarbības un komunikācijas prasmes.
Precizitāte un augsta atbildības sajūta.
Spēja strādāt gan individuāli, gan komandā;
Precizitāte un atbildība;
Spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un būt par komandas spēlētāju.
Ļoti labas latviešu un, vēlams, labas angļu un  krievu valodas zināšanas.

Piedāvājam:

Patstāvīgu darbu vadošajā veselības aprūpes IT risinājumu uzņēmumā Latvijā.
Darbu profesionālā un saliedētā komandā.
Profesionālas izaugsmes iespējas.
Konkurētspējīgu atalgojumu  (bruto no 1060 EUR/mēn.);
Pretimnākošu kolēģu atbalstu;
Veselības apdrošināšanu un apmaksātu autostāvvietu.

CV un pieteikuma vēstuli iesniedziet sadaļā “Pieteikties”!
Kontakttālrunis: 67285256

Sazināsimies ar kandidātiem, kurus aicināsim uz interviju!

Pieteikties