Palidzibas dienesta specialists

Palīdzības dienesta speciālists

Piedāvājam:

Apmācīt un konsultēt klientus IS „Ārsta Birojs” lietošanā (nodrošinām darbinieka apmācību);
Sniegt klientiem augsta līmeņa apkalpošanu pa telefonu un e-pastā;
Nodrošināt klientu zvanu pieņemšanu;
Nodrošināt pieteikto problēmu reģistrāciju un informācijas nodošanu atbilstošajam darbiniekam;
Sekot līdzi reģistrēto problēmu virzībai un izpildei;
Palīdzēt klientiem problēmu risināšanā, savas kompetences ietvaros.

Prasības:

Augstāka vai nepabeigta augstākā izglītība, vēlams IT vai medicīnas jomā;
Labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas;
Komunikabilitāte un spēja strādāt gan individuāli, gan komandā;
Spēja patstāvīgi pilnveidot savas zināšanas un ātri apgūt jauno;
Iemaņas dokumentācijas veidošanā, tehniskajā rakstīšanā;
Izcilas komunikācijas spējas;
Precizitāte un augsta atbildības sajūta.

Piedāvājam:

Pastāvīgu darbu vadošajā IT uzņēmumā Latvijā medicīnas nozarē;
Apmācības darbam ar informācijas sistēmu „Ārsta Birojs” un tās pielietojumu;
Darbu profesionālā un saliedētā komandā;
Profesionālās izaugsmes iespējas;
Konkurētspējīgu atalgojumu (Bruto 700-1410 EUR/mēn.);
Veselības apdrošināšanu.

CV un motivācijas vēstuli sūtīt vakance@meditec.lv
Kontakttālrunis 67285256
Sazināsimies ar kandidātiem, kurus aicināsim uz interviju